Общи условия

 

Общи положения

Настоящите общи условия са предназначени за регулиране на отношенията между „Рамвиа“ ЕООД, с ЕИК 207504097, със седалище и адрес на управление в гр. София, ул. „Цар Симеон“ № 26 наричано по-долу за краткост „ДРУЖЕСТВОТО“, и използващите интернет страницата, наричани по-долу „КЛИЕНТИ“ на интернет страницата, достъпна на адрес www.breto.bg“, наричана по-долу „Интернет страницата“.

Чрез интернет страницата ДРУЖЕСТВОТО предоставя достъп до услугата “Breto: SIBO” - диагностика за бактериален свръхрастеж (SIBO), предоставяна от Медицински Център Балканмед ООД. ДРУЖЕСТВОТО има сключен договор с МЦ Балканмед ООД, ЕИК 201915711, със седалище и адрес на управление в гр. София, ул. „Струма“ № 6, който предоставя медицинската услуга. Медицинският център е изцяло отговорен за медицинския анализ на пробите, които КЛИЕНТИТЕ изпращат.

ДРУЖЕСТВОТО не е доставчик на медицинско обслужване, нито лечебно заведение и не предоставя здравни или медицински дейности. Медицинските оценки и консултации, които получавате, се предоставят от МЦ Балканмед ООД - независимо лечебно заведение в договорни отношения с ДРУЖЕСТВОТО за предоставяне на достъп до услугата си. ДРУЖЕСТВОТО си запазва правото периодично да променя, замества или премахва без предизвестие всяка информация или услуга, предоставяна чрез интернет страницата.

ДРУЖЕСТВОТО има право да променя настоящите Общи условия по всяко време, като задължително публикува актуалната версия на интернет страницата.

ДРУЖЕСТВОТО има право да прекъсне достъпа до интернет страницата поради работи свързани с поддръжка, съображения за сигурност на мрежата или форсмажорни обстоятелства, без задължение да обезщети КЛИЕНТИТЕ за периода, през който същите нямат достъп.

За да използва интернет страницата, КЛИЕНТЪТ следва изрично да приеме настоящите общи условия чрез маркиране на полето „ Съгласявам се с общите условия“ при регистрация и създаване на профил. КЛИЕНТИТЕ не могат да получат услуги предоставяни от ДРУЖЕСТВОТО, без да са приели настоящите общи условия.

Интернет страницата представлява платформа, чрез която КЛИЕНТИТЕ имат възможност да сключват договори за извършване на дихателна диагностика от разстояние, което включва: получаване на набор за изследване и инструкции за неговата употреба, изпращане на набора за анализ на ДРУЖЕСТВОТО или на МЦ Балканмед и получаване на резултат след анализ на пробите, събрани чрез набора. КЛИЕНТИТЕ могат да:

  • извършат регистрация за създаване на профил чрез който да заявят изследване и чрез който да получат резултата след приключването му
  • извършват електронни изявления във връзка със сключването или изпълнението на договори
  • сключват договори за покупко-продажба на услугата по диагностика, включваща доставка на набор за изследване, анализ и получаване на резултатите от изследванията, предлагани от електронния магазин;
  • извършват всякакви плащания във връзка със сключените договори с електронния магазин, съгласно поддържаните от ДРУЖЕСТВОТО начини за разплащане;
  • преглеждат характеристиките на изследванията, цени и условия за доставка след регистрация;
 

Диагностика

Интернет страницата предлага възможност за извършване на онлайн заявка за диагностика за бактериален свръхрастеж (SIBO) посредством дихателен тест. Пробите (издишан въздух) за диагностиката в рамките на предоставяната от ДРУЖЕСТВОТО услуга се взимат от КЛИЕНТА самостоятелно чрез специализиран диагностичен набор. Така взетите проби се изпращат на адреса на ДРУЖЕСТВОТО. ДРУЖЕСТВОТО ги предоставя на МЦ Балканмед ООД за изследване и въз основа на тях лечебното заведение предоставя на КЛИЕНТА резултат в регистрирания профил на КЛИЕНТА на интернет страницата. Предметът на договора между ДРУЖЕСТВОТО и КЛИЕНТА е извършването на диагностичната услуга от МЦ Балканмед, което включва доставка до КЛИЕНТА и връщане на набора от КЛИЕНТА за самостоятелно вземане на дихателни проби. Цената на диагностиката е посочена при представянето й преди поръчка и е с включени всички данъци и такси. Цената включва пощенските и транспортните разходи, свързани с доставката на набора за изследването до КЛИЕНТА, обратната доставка на набора до ДРУЖЕСТВОТО, както и получаването на резултатите в регистрирания профил на КЛИЕНТА.

 

Условия за сключване на договора

КЛИЕНТИТЕ могат да заявят дихателна диагностика за SIBO като „Регистрирани потребители“. С изпращане на поръчката чрез интернет страницата, КЛИЕНТЪТ декларира, че е на възраст над 18 години и има право да използва интернет страницата и да сключва законно обвързващ договор.

При попълване на електронната форма за регистрация КЛИЕНТИТЕ са длъжни да предоставят пълни и верни данни относно самоличността си и другата изискуема от електронната форма информация.

 

Заявка за диагностика, начини на плащане и получаване на резултати

За да бъде направена заявка за диагностика, КЛИЕНТЪТ следва:

  1. Да направи регистрация в интернет страницата и да създаде потребителски профил;
  2. Да направи заявка за диагностика и да я заплати чрез картово плащане или чрез превод по банкова сметка; преводът по банкова сметка се извършва на основание на издадена проформа. След получаване на сумата по банкова сметка на ДРУЖЕСТВОТО, КЛИЕНТЪТ получава електронно съобщение, подтвърждаващо направената заявка.
  3. Да получи набор за тестване до най-близкия офис на "ЕКОНТ ЕКСПРЕС АД" до посочения от клиента адрес. Офисът на доставка се прецизира след връзка на служител на Дружеството с клиента.
  4. За плащане с дебитна или кредитна карта, трябва да се въведат данни, необходими за извършване на плащането. ДРУЖЕСТВОТО не събира и не съхранява данни за вашите банкови карти. Тази информация се поддържа и плащанията се обработват от доставчик на платежни услуги – трета страна в съответствие със стандартите за сигурност на индустрията за платежни карти. За повече подробности вижте нашата Политика за поверителност. КЛИЕНТИТЕ се съгласяват, че ДРУЖЕСТВОТО има право да приема авансово плащане за сключените договори за диагностика.
  5. След въвеждане на всички данни и натискане на бутон „Заяви изследване“ поръчката ще бъде изпратена до ДРУЖЕСТВОТО. На посочената в профила електронна поща, ще бъде изпратено потвърждение за приемане на поръчката и служител на ДРУЖЕСТВОТО ще се свърже по телефон за уточняване на детайлите на доставката на набора.
  6. След като получи набор за диагностика КЛИЕНТЪТ следва да вземе проби от издишан въздух. КЛИЕНТЪТ следва да спазва инструкциите, достъпни в регистрирания му профил на интернет страницата.
  7. След вземането на пробите КЛИЕНТЪТ предава набора в офис на куриер, от който ги е получил, за обратна доставка до ДРУЖЕСТВОТО.
  8. МЦ Балканмед ООД анализира пробите, предоставени от КЛИЕНТА.
  9. КЛИЕНТЪТ получава резултатите от теста си онлайн в регистрирания от него профил в интернет страницата.
 

Отказ за доставка

ДРУЖЕСТВОТО има право да откаже извърши услугата поради технически или организационни причини, за което трябва да уведоми КЛИЕНТА по подходящ и своевременен начин. За това обстоятелство ДРУЖЕСТВОТО не дължи обезщетение на КЛИЕНТА, а само връщане на заплатената от КЛИЕНТА сума, в случай, че същата е авансово заплатена.

 

Условия за доставка

Доставката до КЛИЕНТА и връщането на набора за диагностика до ДРУЖЕСТВОТО се заплаща от ДРУЖЕСТВОТО. Поръчките на територията на страната ще се доставят в работното време на куриерската фирма.

Сроковете за доставка на територията на България са следните

  • При поръчки от понеделник до петък и до 15:00 ч., доставките за населени места с офис „ЕКОНТ“ се извършват на следващия ден;
  • Поръчки след 15:00 ч. се извършват до 2 /два/ работни дни;
  • Поръчки, направени в събота и неделя, се доставят във вторник;
  • За селища без офис на „ЕКОНТ“ – съгласно график за обслужване.

При извънредни обстоятелства ДРУЖЕСТВОТО си запазва правото да удължи сроковете за доставка, за което своевременно уведомява КЛИЕНТА по подходящ начин.

КЛИЕНТЪТ е длъжен да прегледа получения набор в момента на доставката и да уведоми незабавно ДРУЖЕСТВОТО при установени несъответствия, липси и повреди. Ако КЛИЕНТЪТ не стори това, се приема, че доставката е приета без възражения.

В случай, че доставката е до адрес и получателят отсъства от адреса за доставка, не отговаря на оставения при поръчката телефон или телефонът е грешен, то поръчката се депозира до поискване в офис на „ЕКОНТ“ за срок от 5 /пет/ дни. Ако в рамките на този срок, поръчката не бъде потърсена, то същата се анулира и ДРУЖЕСТВОТО се освобождава от задължението да извърши доставката.

 

Право на отказ. Рекламации

С приемането на настоящите общи условия КЛИЕНТИТЕ се считат уведомени, че не е приложим Законът за защита на потребителите, тъй като предоставяната услуга е здравна. КЛИЕНТЪТ има право да се откаже от сключения договор преди наборът да бъде изпратен на посочения от КЛИЕНТА адрес или офис на куриер. За тази цел е необходимо КЛИЕНТЪТ своевременно след поръчката на теста да се свърже по телефон или по електронна поща с ДРУЖЕСТВОТО.

В случай, че КЛИЕНТЪТ открие дефекти на набора при получаването му, ДРУЖЕСТВОТО ще спази законовите разпоредби относно рекламациите.

При основателна рекламация или при одобрена заявка за отказ от сключване на договора, ДРУЖЕСТВОТО ще възстанови заплатените суми по избрания от Клиента начин без неоправдано забавяне и не по-късно от 14 /четиринадесет/ дни, считано от датата, на която е било уведомено за решението на КЛИЕНТА да се откаже от договора.

Заявки за рекламации и отказ от договора могат да бъдат отправяни съобразно описаните стъпки по-горе, както и на имейл office@ramvia.com или телефон 02/4087376 Наборът може да бъде изпратен до офис на Еконт АД гр. София, Сточна гара, бул. Данаил Николаев 10, бл. 2

 

Лични данни и поверителност

Във връзка с предоставяните услуги от ДРУЖЕСТВОТО доставчикът обработва предоставените от КЛИЕНТИТЕ лични данни (доколкото и ако такива са предоставени за целите на надлежно предоставяне на услугата), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския Парламент и на Съвета от 27 април 2016 година относно защитата на физическите лица във връзка с обработването на лични данни и относно свободното движение на такива данни и за отмяна на директива 95/46/EО (общ регламент относно защитата на данните), политиката за защита на лични данни и уведомлението за поверителност на ДРУЖЕСТВОТО, достъпни тук

 

Надзорни органи

Комисия за защита на личните данни
Адрес: София, ПК 1592, бул. „Проф. Цветан Лазаров” № 2, тел.: (02) 940 20 46 факс: (02) 940 36 40, Email: kzld@cpdp.bg; интернет страница : www.cpdp.bg

Комисия за защита на потребителите
Адрес: гр. София, ПК 1000, ул. "Врабча " № 1, ет.3, 4 и 5, тел.: тел. 02/933 0563, факс 02/9884218, гореща линия: 0700 111 22; интернет страница: www.kzp.bg

 

Разрешаване на спорове

Дружеството предоставя услугите и гарантира правата на КЛИЕНТИТЕ, предвидени в действащото българско законодателство. КЛИЕНТЪТ декларира изричното си съгласие и приема, че настоящите общи условия, потвърдени по електронен път на интернет страницата при регистрация, чрез отбелязването на отметка в специално обозначеното за целта поле, се считат за валидно одобрени и обвързващи, пораждат същите задължителни правни последици като саморъчен подпис на КЛИЕНТА върху писмени документи и ще бъдат допустимо доказателство в съда и всяка друга институция за уреждане на спорове. Приемането на настоящите общи условия, тяхното изпълнение, тълкуването и разрешаването на спорове се уреждат в съответствие с приложимото право на Република България. Всеки спор, противоречие или претенция, произтичащи от или свързани с настоящите общи условия, тяхното тълкуване, нарушение, прекратяване или валидност, се разрешават най-напред чрез взаимни преговори в съответствие с принципите на безпристрастност, разумност и справедливост чрез медиация. В случай, че не бъде постигнато съгласие между страните чрез преговори и/или медиация, в срок от 20 (двадесет) дни, считано от датата на получаването на писмено предложение за продължаване на преговорите или ако някоя от страните реши, че по-нататъшните преговори са нецелесъобразни, всеки спор, противоречие или претенция ще бъдат окончателно разрешени в съответния родово компетентен съд на територията на град София.

 

Промени в общите условия

Дата на последна промяна: 10.03.2025 г. В сила от: 11.03.2025 г.